wtorek, 9 czerwca 2015

Lato z wiankiem

Hej:) 
Jak Wam minął długi weekend? Ja spędziłam go na spokojnie, spacerki, grille i smażenie na balkonie. nie udało nam się niestety z moim TŻ wyskoczyć nad morze, jak planowaliśmy, ale trudno:) Jeszcze będzie okazja.

Chciałam zrobić makijaż kojarzący się z latem, delikatny, w kolorach lekko już wypalonych przez słoneczne promienie, bardziej skupiający się na rozświetlaniu/konturowaniu/modelowaniuniż na wyrazistym podkreślaniu oczu czy ust. A  podczas spacerów rzuciły mi się w oczy kłosy zbóż i traw - pomyślałam, że fajnie będą wyglądać w wianku.

Makijaż myślę, że raczej dzienny, stonowana beżowo-brązowa góra przełamana została jasną zielenią na dolnej powiece. Wszystkie kolory które widzicie znajdziecie w paletce Sleek Garden of Eden oraz Snapshots.

I wyszło mi takie Lato:)


Pozdrawiam <3

3 komentarze: